Frascio
Компанія була заснована в 1945 році як реміснича майстерня та протягом багатьох років постійно йшла по шляху, орієнтованого на розвиток і дослідження в області фурнітури і аксесуарів для дверей і вікон, виходячи на міжнародний ринок, який сьогодні становить значну частину клієнтури. Frascio є реальність, яка завжди здатна оновлюватися і дивитися в майбутнє завдяки постійному оновленню в області дизайну, біо-архітектури та інновацій, приділяючи особливу увагу новим технологіям обробки, використання нових екологічних матеріалів і нових обробок.
Мета компанії - повернути себе вірності традиції, духу підтримки ідеального балансу між продуктивною силою великої компанії і мудрістю ремісничого жесту в догляді за продуктом. Ретельність і вишуканість обробки - це унікальність нашого виробництва і наша сила, а також широта асортименту і використовуваних матеріалів.
Політика якості
Ключовим моментом політики компанії є необхідність «захищати відносини з клієнтами», надаючи якісну продукцію організованим і своєчасним чином. Для досягнення задоволеності клієнтів керівництво визнає необхідність створення системи якості компанії (SQ) Описані нижче SQ, узгоджений відповідно до духу і букви стандарту UNI EN ISO 9001: 2015 року, є необхідним інструментом, що гарантує досягнення наступних цілей:
- гарантувати покупцеві, що продукція, що поставляється, завжди відповідає необхідним характеристикам;
- вибирати постачальників, які найкращим чином відповідають потребам як і доставці;
- інформувати всіх працівників про свої обов'язки, дії і продукти;
- зменшити неефективність системи;
- розширити свій ринок;
- прагнути до задоволеності клієнтів;
- пропонувати і реалізовувати проекти по поліпшенню якості і зниженню витрат.
Ці цілі постійно контролюються, оновлюються і інтегруються керівництвом в ході зустрічей з регіональними менеджерами на кожному рівні організаційної структури.
Керівництво визначає потреби і надає відповідні ресурси для кожної функції компанії, включаючи призначення навченого персоналу для управління, виконання робіт і перевірки, включаючи внутрішні перевірки якості.
На кожному етапі промислового проекту увага до потреб клієнта залишається центральним для задоволення його очікувань з точки зору якості, організаційних і управлінських стандартів допоміжних послуг.
"
