0800308803
Замовити дзвінок
Frascio

Frascio

Frascio
Переглянути в каталозі


Компанія була заснована в 1945 році як реміснича майстерня та протягом багатьох років постійно йшла по шляху, орієнтованого на розвиток і дослідження в області фурнітури і аксесуарів для дверей і вікон, виходячи на міжнародний ринок, який сьогодні становить значну частину клієнтури. Frascio є реальність, яка завжди здатна оновлюватися і дивитися в майбутнє завдяки постійному оновленню в області дизайну, біо-архітектури та інновацій, приділяючи особливу увагу новим технологіям обробки, використання нових екологічних матеріалів і нових обробок.

Мета компанії - повернути себе вірності традиції, духу підтримки ідеального балансу між продуктивною силою великої компанії і мудрістю ремісничого жесту в догляді за продуктом. Ретельність і вишуканість обробки - це унікальність нашого виробництва і наша сила, а також широта асортименту і використовуваних матеріалів.

Політика якості

Ключовим моментом політики компанії є необхідність «захищати відносини з клієнтами», надаючи якісну продукцію організованим і своєчасним чином. Для досягнення задоволеності клієнтів керівництво визнає необхідність створення системи якості компанії (SQ) Описані нижче SQ, узгоджений відповідно до духу і букви стандарту UNI EN ISO 9001: 2015 року, є необхідним інструментом, що гарантує досягнення наступних цілей:

  • гарантувати покупцеві, що продукція, що поставляється, завжди відповідає необхідним характеристикам;
  • вибирати постачальників, які найкращим чином відповідають потребам як і доставці;
  • інформувати всіх працівників про свої обов'язки, дії і продукти;
  • зменшити неефективність системи;
  • розширити свій ринок;
  • прагнути до задоволеності клієнтів;
  • пропонувати і реалізовувати проекти по поліпшенню якості і зниженню витрат.

Ці цілі постійно контролюються, оновлюються і інтегруються керівництвом в ході зустрічей з регіональними менеджерами на кожному рівні організаційної структури.

Керівництво визначає потреби і надає відповідні ресурси для кожної функції компанії, включаючи призначення навченого персоналу для управління, виконання робіт і перевірки, включаючи внутрішні перевірки якості.

На кожному етапі промислового проекту увага до потреб клієнта залишається центральним для задоволення його очікувань з точки зору якості, організаційних і управлінських стандартів допоміжних послуг.

Бренды