Умови оплати та доставки

Доставка товару

Отримання товару можливо шляхом самостійного вивозу зі складів Компанії або замовлення доставки та заносу у кур’єрській службі. 

Увага! При отриманні товару обов’язково перевіряйте товар на наявність всіх складових елементів, а також його зовнішній вигляд (цілісність фасадів і скляних елементів на відколи, тріщини, подряпини). У разі пошкодження товару або неповної комплектації, необхідно скласти акт (претензію) в присутності співробітника компанії-перевізника.

Умови оплати

В залежності від асортименту Товару є можливість застосування двох варіантів умов оплати:

Для товару, що є в наявності на складі -  платіж у сумі 100% від загальної вартості замовлення

Для товару під замовлення - поетапна оплата: 

  • перший етап оплати: не менше 70% від загальної вартості замовлення
  • другий етап оплати: решта суми не пізніше ніж за три робочі (банківські) дні до запланованої дати відвантаження товару. 

Повернення товару

Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, заводську упаковку, документи.

У такому випадку зворотна відправка, а також комісія банку за пересилання грошей, сплачується покупцем.

Звертаємо Вашу увагу на те, що товар, виготовлений за індивідуальним замовленням, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» поверненню не підлягає. 

Придбання товару здійснюється тільки за умови наявності письмової угоди!

ГАРАНТІЯ

Товар і його компоненти відповідають вимогам ДСТУ, ТУ виробника.

Гарантійний строк на товар визначається виробником.

Індекс задоволеності клієнтів з 16.10.2019 по 30.10.2019 складає: 96%



На різних етапах виконання замовлення, а також по завершенню проекту "Служба Контролю Якості" телефонує клієнту, щоб переконатись, що все гаразд. 

Щотижня ми здійснюємо понад 300 дзвінків і аналіз відгуків говорить про те, що 96% клієнтів задоволені нашим обслуговуванням.

Служба контролю якості:

ПН-ПТ: 9.00-18.00

Ми гарантуємо, що жодне повідомлення не залишиться без уваги детальніше

Ми завжди раді Вам допомогти!

067 323 80 34